zaterdag 26 april 2008

Ticket geboekt!!!

Hola allemaal,

Jaja, het is nu definitief. Ik heb mijn ticket naar Havana geboekt.
Ik zal in totaal iets meer dan 2 maanden weg zijn. Ohw... Ik heb er nu al zin in! Spannend!

Hieronder zie je mijn reisschema.

Heenvlucht
Van Naar Datum Vlucht Vertrek Aankomst Airline
Amsterdam Madrid 15/07 IB 3245 12:15 14:40 Iberia
Madrid Havana 15/07 IB 6621 17:00 20:40 Iberia

Terugvlucht
Van Naar Datum Vlucht Vertrek Aankomst Airline
Medellin Bogota 26/09 AV 8425 13:55 14:45 Avianca
Bogota Madrid 26/09 IB 6740 17:00 09:50 (27/09) Iberia
Madrid Amsterdam 27/09 IB 3246 12:30 14:55 (27/09) Iberia

Wat vinden jullie trouwens van mijn nieuwe site? Iedereen heeft inmiddels al waarbenjij.nu en ik wilde wel eens iets anders. Dit is persoonlijker en ik kan er ook meer foto's en filmpjes op kwijt.

Oké, ik houd jullie op de hoogte van de vorderingen!

Saludos Mariska

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Cuídate y que lo pases re-bien!!!
La próxima vez me gustaría ir contigo..:)

Beso Annejet

Anoniem zei

Oef, tan bacano el viaje que vas a hacer. Espero que cuando llegaras a Medellin me llamaras para tomar un tintico (o aguardiente, ron, cerveza...)
Un abrazo, Ed

Anoniem zei

He die Maris,
geweldig dat je dit gewoon doet! We verwachten je natuurlijk op de finca in Guarne, hopen dat je tijd kunt vinden om langs te komen. Isabela wil je dan een knuffel geven.
Un beso,
Letty

Anoniem zei

Hey Maris,
Leuke site zeg! Nu al veel persoonlijker dan waarbenjij.nu.
Ik kan nu alvast veel succes enzo wensen, maar gelukkig bevinden we ons momenteel nog op hetzelfde stukje aardkloot en ik kan ik je dat nog wel persoonlijk zeggen als het echt zover is. Dus geniet nog even van een klein tijdje NL en dan...op naar het avontuur!

Veel liefs Renée