zaterdag 19 april 2008

Foto's van reislustige Mariska en haar belevenissen

Hier een aantal foto's van mijn al gemaakte reizen. Om weer even terug te denken...



Dit ben ik in Medellín, Colombia.
De stad waar ik 6 maanden heb gewoond en vrijwilligerswerk heb gedaan.



Het vrijwilligerswerk dat ik deed, deed ik bij stichting "Amigos Colombianos". Hier heb ik met kinderen en jongeren van de straat gewerkt.



Mijn beste vriendin, en tevens zusje, kwam me opzoeken




En ook mijn vader kwam 3 weken kijken hoe mijn leven eruit zag in Colombia.




Na een prachtige tijd in Colombia, ging ik een ander avontuur tegemoet. Een reis van 2 maanden met Renée. Van Uruguay naar Argentië naar Brazilië naar Bolivia naar Peru naar Ecuador met als eindpunt Colombia.





♪"Dont cry for me Argentina"♪



Ik in het Pantanal, Brazilië


Renée en ik in Uyuni, Bolivia

The worlds most dangerous road




Één van de 7 wereldwonderen: Machu Picchu.

Dit is een mini kleine impressie van mijn tijd in Zuid-Amerika. Even per land een foto. Maar dit is zo'n ongelofelijke reis geweest. Ik heb er gewoon geen woorden voor. Het enige dat ik weet is dat ik nu definitief aangestoken ben met het reisvirus en dat ik verliefd ben geworden op Colombia.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

even kijken of je reacties kan plaatsen.

Anoniem zei

Hola mi hermana!

Ik vind het er cool van je dat je alleen weg gaat. Midden Amerika. Ik ben erg jaloers maar dat wist je waarschijnlijk al.Veel plezier alvast maar ik kom je natuurlijk ook uitzwaaien.

Te echaré de menos!

Beso
Amanda
Beso, Amanda

Anoniem zei

Ziet er extreem mooi uit, onlangs al wat foto's uit de buurt gezien in de fotowedstrijd op onze site.. Maar kan me inbeelden dat het er in het echt alleen nog beter uitziet..