zaterdag 19 april 2008

Welkom op mijn site

Hallo lieve vrienden, familie en kennissen

Bij deze heet ik jullie welkom op mijn site.
De meeste van jullie hebben al eerder op een andere site van mij mijn avonturen kunnen lezen in het buitenland, maar ik vond dat het tijd was voor een wat mooiere en professioneelere site. Vandaar de switch.

Ik ben Mariska. 23 jaar en mijn passie is reizen. Aankomende zomer wil ik een reis maken door centraal Amerika. In 2007 heb ik al 8 maanden in Zuid-Amerika vertoeft, maar deze keer is het tijd voor centraal Amerika. Half juli vertrek ik deze keer alleen naar Cuba. Vanaf daar zal ik richting Mexico vliegen en zuidelijk reizen. Natuurlijk wil ik eindigen in Colombia, waar ik vorig jaar een half jaar heb gewoond.

Ik zal zo veel mogelijk berichten, foto's en video's plaatsen. Ik hoop dat jullie kunnen genieten van mijn verhalen en dat jullie zo de reis een beetje kunnen meebeleven.

Veel Liefs

Mariska

1 opmerking:

Anoniem zei

Lieve Mariska,
Ik miste je wekelijks schrijven al een tijd lang. Nu ga je weer op reis en kan ik je ook vanuit Frankrijk weer gaan volgen. Je gaat aan het einde ook nog even naar Colombia en ik begrijp heel goed waarom! Doe de meiden daar de groeten. Maar zeer binnenkort kom je nog even hierlangs vliegen en daar verheug ik me nu al op. Ik zal dan zeker meer horen van je komende reisplannen. Je site ziet er mooi en verzorgd uit en ik heb de mooiste herinneringen aan mijn bezoek aan jou, je werk en aan Colombia vorig jaar. See you soon, LOVE
Your DAD