dinsdag 13 mei 2008

France

Hallo allemaal,
Ik zit dan nu wel in Nederland, maar ik wil jullie toch even op de hoogte houden van wat er allemaal speelt in mijn leventje. Afgelopen week ben ik bij mijn vader op bezoek geweest in Frankrijk. We hebben het erg gezellig gehad en ik genoot van een paar daagjes vakantie. Hieronder zet ik een paar foto's van ons.



Mijn vader had voor champagne gezorgd om mijn komst te vieren. Een heerlijke champagne die we meteen achterover geslagen hebben.



Pap en ik zijn naar het park Vulcania gegaan. Een park over vulkanen. Best leuk, maar het leukst was toch wel de 3d-show met echte gucci 3d-brillen! ;-)

Een safaritoerist in het vulkanenpark a.k.a mijn vader


Lekker uit eten in een leuk restaurantje in Egletons.

En Mariska natuurlijk weer aan de wijn, hihi.

Dank je wel voor een heerlijk weekje pap!

1 opmerking:

Herbert Mast zei

Lieve Mariska,
Dit was de laatste keer dat ik je levend zag in deze fijne week!
Mariska, wat heb ik een verdriet dat ik je nooit meer zal zien!
Wat mis ik je en vooral ook je lieve zus Amanda.
Degene(n) die dit jou en ons hebben aangedaan zijn niet goed bij hun hoofd en verdienen de hoogste straf!
Ik zal je nooit vergeten!
Papa