dinsdag 13 mei 2008

Kampioenen!!!!!!!!!!



HAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIII

Even een berichtje over de speciale dag van 12 mei 2008. Een bijzondere dag want:

Wij zijn kampioen!!!!!!!


Dit berichtje is speciaal voor mijn voetbalvriendinnetjes!

Na zoveel jaren voetbal hebben we het dan toch voor elkaar gekregen. Voor het eerst in de Blokkersgeschiedenis wordt een damesteam kampioen. Dat hebben we toch wel even geflikt meiden!

Chickies, gisteren was zo'n topdag! Ik heb genoten van alles. De voorbereidingen, de wedstrijd, het feest, de speeches, het terras etc etc. Het was echt geweldig en ik mag mezelf gelukkig prijzen dat ik bij jullie in het team zit. Deze dag zal ik NOOIT vergeten.

Hopelijk kunnen we nog lang door gaan en plezier beleven zullen we zeker!

Hier de foto's van mijn camera van gisteren:



































4 opmerkingen:

not important zei

Echt ongelofelijk... k heb er geen woorden voor, zou het zo weer opnieuw willen beleven.!! Vond het echt heeel gezellig.. ben dan ook blij dat er heel veel op video en foto is vast gelegd :):) Echt heeeeeeeeeel leuk!!!!!!

Dikke kus nadija

Anoniem zei

Geweldige foto's marissss :D
vooral die op de boot t bolleke ofzo naja zie je snel weer!

dikke kusssssssssss

Elly zei

Gefeliciteerd met jullie kampioenschap.

Anoniem zei

Hoi Mariska
Bedankt voor je berichtje op hyves!
We hebben een heerlijke vakantie gehad, met prachtig mooi weer en Legoland was ook erg leuk!
Wat heb je al weer veel gedaan en meegemaakt, zeg!
En wat leuk dat je alweer een reisgenootje hebt.
We wensen je veel plezier verder met je reis en blijven je volgen!
Veel liefs, Rob, Sonja en de kids